Ziera Panda ♥


+Facebook

+Twitter

Entry About Chat Stuff Theme Diary Bias Link Album FAQ Site


سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم



Sunday 20 January 2013



Assalamualaikum 
wahai bloggers sekalian :D
hihih harini kita baik hatii sangat nak tunjukkan tutorial untuk LAYOUT FACEBOOK ! :)
taraaaaaaaa..cantik tak??
mungkin saya agak ketinggalan zaman untuk ni, tapi
TAK BERMAKNA SAYA TAKBOLEH LAKUKANNYA ! 
tudiaaa ter"capslock" pulak.hihih
 nak nak?
mehh kite tunjukkan cara caranya :
1-mula mula pergi ke SINI
2-Lepastu pilih kat bawah tu ada BERMACAM MACAM kategori, nak vintage ke, love ke :D

3-lepas korang klik kat gambar tersebut, dia suruh korang INSTALL SocialExtrasPlugin

4- dia suruh RUN ,err bukan suruh lari pulak taw. haha lepas Install tu, then Run. 

5- pergi balik dekat gambar yang korang nak tu dan bawah gambar tu ada nampak
MAKE THIS MY FACEBOOK SKIN !
nampak dah? hehe baguss
6- okay then klik kat situ. SIAP, DONE,FINISHED !

kalau dah boleh tu, beritahu saya ye dan comment di bawah. thank youuu :D
bubyeee :*


awak LIKE, awak COMEL :)





background



♥Assalamualaikum♥

"Semua Penulis itu akan mati, hanya karyanyalah yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang membahagiakan dirimu di akhirat nanti.” Ali bin Abu Thalib


Bold Underline strike



♥Owner♥



Assalamualaikum. Hai !
Saya, Ziera Panda pemilik blog yang comel ini. Dan hati saya dah dimiliki oleh Encik Tunang. Doakan hubungan kami hingga ke Jannah.



♥Encek Tunang♥




My Teddy





say hello here
Spread Your Words Here.
be nice ♡.





Mengejar Cinta Pemilik Arasy



De' Feynaz Wardrobe



Blogger Awesome



Iklan iklan




back to past