Ziera Panda ♥


+Facebook

+Twitter

Entry About Chat Stuff Theme Diary Bias Link Album FAQ Site


سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم



Friday 9 November 2012



PIN PIN tumpang membebel satt. ehh perlu ke tumpang? THIS IS MY OFFICIALLY BLOG okay !
tudiaa..siap perbesaqkan tulisan lagi. hehehe ..jangan marah haa..
Bermula lah satu kisah yang tak berapa aku nak kisah ! :) miahaha.

Time jenjalan dekat MPH Bookstore Aeon Seremban 2,terjumpa satu buku ni ! SILA LIHAT GAMBAR DIBAWAH


tadaaa ~ 
KREATIF SANGATT kan?? 
Cover muka depan TERBALIK.so nice :)
sebab tu aku beli , sebab jalan cerita dye mesti menarik 
Al maklum laa , saya memang minat membaca , menaip dan err
MEMBEBEL. hihih :D tapi Kadang kadang tu pendiam , pemalu. k .dah diam ! hahaa

jumpa di new entry lain ye ! tata titi tutuuu ~ ;')



awak LIKE, awak COMEL :)





background



♥Assalamualaikum♥

"Semua Penulis itu akan mati, hanya karyanyalah yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang membahagiakan dirimu di akhirat nanti.” Ali bin Abu Thalib


Bold Underline strike



♥Owner♥



Assalamualaikum. Hai !
Saya, Ziera Panda pemilik blog yang comel ini. Dan hati saya dah dimiliki oleh Encik Tunang. Doakan hubungan kami hingga ke Jannah.



♥Encek Tunang♥




My Teddy





say hello here
Spread Your Words Here.
be nice ♡.





Mengejar Cinta Pemilik Arasy



De' Feynaz Wardrobe



Blogger Awesome



Iklan iklan




back to past