Ziera Panda ♥


+Facebook

+Twitter

Entry About Chat Stuff Theme Diary Bias Link Album FAQ Site


سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم



Tuesday 13 November 2012




Assalamualaikum...
rindu pulak nak membebel pasal EgyptAir yang pernah aku naik untuk pergi mengerjakan Umrah.
Alhamdulillah. sampai jugak kaki aku untuk jejak k Tanah Suci Mekah tu. :)
Masa dalam flight tu aku dok jegil jaa mata.ye laa,,mana taknyee
Pak Arab (Pramugara) handsome handsome.hahaa
ceitt ! >.<
tapi masa nak balik tu tak sempat nak amek bantal sebagai kenangan bawak balik ke Malaysia :/
takpe laa. bukan rezeki. hehe ..tapi saya ada jugak bawak balik sikit sebagai pengubat rindu.hehe 

Tengok gambar dibawah 
tadaaa ! :) *lagu arab bergema* hahaha
see you next entry.. bubyeeeee :D




awak LIKE, awak COMEL :)





background



♥Assalamualaikum♥

"Semua Penulis itu akan mati, hanya karyanyalah yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang membahagiakan dirimu di akhirat nanti.” Ali bin Abu Thalib


Bold Underline strike



♥Owner♥



Assalamualaikum. Hai !
Saya, Ziera Panda pemilik blog yang comel ini. Dan hati saya dah dimiliki oleh Encik Tunang. Doakan hubungan kami hingga ke Jannah.



♥Encek Tunang♥




My Teddy





say hello here
Spread Your Words Here.
be nice ♡.





Mengejar Cinta Pemilik Arasy



De' Feynaz Wardrobe



Blogger Awesome



Iklan iklan




back to past